ádám83 2010.01.12. 17:14

Írt nekem ismét az az ismeretlen valaki, aki már korábban is. Közölte, hogy felesleges vizsgálódni nekem is és a nyomozóknak is mert úgyse fog senki semmit se találni. Van egy érdekes mondata, miszerint olyan hatalommal állok szembe, mely ellen esélyem sincs küzdeni. A levél lényege az, hogy álljak le a kutakodásokkal. Ugyanarról az egyetemi címről jött, ahonnan korábbról is írt.

Visszaírtam neki, hogy sajnálom, de nem fogok tétlenül ülni és várni, hátha egy légkalapácshangra ébredek majd. Már nagyon nem bírom itt. Egyre többször tudatosul bennem a kísérteties csend és elhagyatottság. Az adrenalinszintem ilyenbkor feljebb kúszik. Az agyamban sokszor nemkívánatos gondolatok bukkantak elő, de ennek oka talán az, hogy olyan érzésem van mintha valakik figyelnének. Állnának körülöttem. Mivel azonban inkább a józan eszembre hallgatok, gyorsan el is hesegetem ezeket a gondolatokat.

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr671666928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szasenka 2010.01.12. 17:24:27

lehet h a szellembarátod szellembarátai állnak körülötted, csak éppen láthatatlan alakban...

Huzsi22 2010.01.12. 19:12:04

Ádám ha megkérlek elküldenéd e-mailben a teljes PONTOS levelet, vagy bemásolnád ide?
Azt hiszem tudom miről van szó.

szasenka 2010.01.13. 13:39:16

@ádám89 tegnap nekem is válaszoltál, h a barátod nem szellem, de mostanra eltűnt a kommented.
elég rejtélyes...;D

ádám83 2010.01.13. 15:53:09

Mert ő nem is az! De igen, kitöröltem, mert nem akarok róla beszélni.

Huzsi22 2010.01.13. 16:13:05

Mert már én is hallottam ezt a mondatot hogy, olyan erőkkel állsz szemben amit nem tudsz legyőzni, úgyhogy kérlek küldd el a levelet , valószínűleg ugyan arról van szó ami nálam volt.
süti beállítások módosítása