ádám83 2010.01.04. 21:49

A Draco-val kapcsolatos nyomozás Amerikában eredménytelen. A cím, ahova kimentek a rendőrök Alabama államban, Montgomeryben és ahova a szálak vezettek, ott egy újságárus van. A szerződést feltehetőleg hamis okmányokkal készítették.

Victorral megbeszéltük, hogy tovább folytatja a kutatást, de visszafogottabban. Úgy tűnik, valakik figyelik az eseményeket.

 

Most pedig foglaljuk össze, mi az amit tudunk.

 

- Tudjuk, hogy az egész mögött minden bizonnyal egy Draco nevű cég áll, melynek pontos tevékenysége és kiléte ismeretlen

- Tudjuk, hogy ebben a szobában ahol most vagyok, már jártak mások is korábban

- Tudjuk, hogy a számsoron szereplő számok valójában dátumok, azaz dátum-intervallumok

- Tudjuk, hogy több eltűnt személynek, akik eltűntek jóval korábban valami köze volt ehhez a helyhez, mint pl Frantisek Gellner, a cseh író

 

De minél többet tudunk, annál több a kérdőjel:

 

- Hol van ez a szoba, ahol most vagyok?

- Hogyan rendezték be a szobát, ha nincs egy darab nyílása sem?

- Akik voltak itt előttem, azokkal mi történt?

- Milyen minta alapján választják ide az embereket?

- Mik azok a rejtélyes tárgyak a fényképeken?

- Miért szerepelnek a fotókon halottak? És mégis miért állnak mellettük olyan nyugodtan a hozzátazók? Nem morbid ez egy kicsit?

- Kik állnak a Draco Initiative mögött?

- Mit keres itt egy 6 újjas kesztyű, és kiknek gyártanak ilyet?

- Ki az a rejtélyes valaki, aki névtelenül figyelmeztetett engem bizonyos dolgokra?

- Miért van megfordítva egy dátum a számsorban?

- Mi a magyarázata a föld alól jövő rejtélyes hangoknak (vágtató állatcsordák, trappoló emberek) ?

- Mit keres Rákóczi Ferenc a régi 5 Ft-oson, amikor azon Kossuth Lajos van?

- Mi fog történni április 30-án?

- Hogyan kerültem a szobába?

 

Sajnos egyre több a kérdés, és csak gyűlnek és gyűlnek!! És minél jobban töröm rajtuk az agyam, annál jobban összezavarodok!!

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr371646708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sad vagyok 2010.01.04. 22:11:14

Nézd meg a fotókat ismét, nincsen véletlenül olyan közöttük, amin jól látszik a kéz, és 6 újja van a szereplőnek?

Sad vagyok 2010.01.04. 23:00:08

Rákóczi 5Ft-os. Ahogy a paraszt bácsi mondta a zsiráfra az állatkertben: "márpedig ilyen állat nincs!"
Ezzel most tudom, hogy nem vagy előrébb, csak megállapitottam. Vagyis én erre jutottam. Irjál mailt a nemzeti banknak, vagy a pénzverdének, vagy valmi gyűjtővel keressél kapcsolatot a neten, hátha ők tudnak valamit mondani rá.

Sad vagyok 2010.01.05. 15:07:26

Ha belülről van vakolva a fal, akkor azt a lehetőséget el lehet vetni, hogy rádfalaztak.
Szerintem egy megoldás van erre, mégpedig az, hogy valamelyik fal (vagy a plafon) egészben mozgatható, eltávolitható. Ezért én a sarkokban vizsgálódnék, vékony illesztési hézagot keresve.

BalensZ 2010.01.06. 16:06:40

- Akik voltak itt előttem, azokkal mi történt?
Valószínűleg meghaltak. Bár ez csak a képekből levont következtetés...
- Milyen minta alapján választják ide az embereket?
Talán akik csinálták ezt a dolgot kíváncsiak voltak, hogy különböző foglalkozású emberek mit kezdenek a helyzettel. Itt van pl ez a cseh író. Aztán ha jól emléxek említetted, hogy az egyik képen vmi mérnöki cuccok vannak.
- Miért szerepelnek a fotókon halottak? És mégis miért állnak mellettük olyan nyugodtan a hozzátazók? Nem morbid ez egy kicsit?
Elképzelhető hogy maniplálták a képeket. Erre jobb magyarázatot nem látok...
- Mi a magyarázata a föld alól jövő rejtélyes hangoknak (vágtató állatcsordák, trappoló emberek) ?
Valami van allattad. Gondolom ez egyértelmű...
Valami bázisra tippelnék, de sztem reálisabb, hogy valami építkezésen vagy^^ Szal sztem vmi építkezés környékén is körül kéne nézni.
- Mi fog történni április 30-án?
Valószínűleg befejeződik ez az egész. Vagy meghalsz addig, vagy kijuttatnak valahogy, vagy elengednek. Esetleg kinyírnak, bár ezt kétlem.
- Hogyan kerültem a szobába?
Vagy befalaztak, vagy rádemelték a tetőt. Ez a két lehetséges módja van ennek.

Többet nemigen tudok mondani, remélem segítettem valamennyit :D
süti beállítások módosítása