ádám83 2009.12.23. 12:35

Tudjátok mit csináltam? Elkezdtem feltörni a zuhanyzó járólapját, ami törékeny kerámia. Nem is értem miért nem jutott hamarabb eszembe, mert bizony üreges! Úgyhogy fogtam egy méretes teli konzervdobozt és elkezdtem zúzni!

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr1001617750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gordon Freeman 2009.12.23. 12:55:12

üreges??azt hogy???
konzervdobozzal ütöd??? Akkor ütheted 1 darabik! sztem ezt is inkább a szék lábával próbáld!!

ádám83 2009.12.23. 13:14:07

jaja, azzal múgy látom hatásosabb, mert reped!
süti beállítások módosítása