ádám83 2009.12.18. 00:32

Ne haragudjatok, hogy nem írtam, de teljes lázban vagyok. Szinte egész nap levelezek Victorral, ezért nem ítam. Még nem sikerült összeszedni a gondolataimat.

Arról van szó, hogy mivel az egyetem gazdasági vezetője elég jó ismerőse Victornak, lement hozzá, hogy kölcsönkérje azokat a szerődéseket, melyet az Informatikai Központ kötött azzal a céggel, amelyik bérli az egyetemi netet.

A rendőrség sajnos ezeket a dokumentumokat lefoglalta, de szerencsére a szerződésből volt másolata a gazdasági irodának, így Victor bele tudott nézni. Kiderült, hogy 2002-ben egy Delawer-i offsore cég (mint ahogy azt korábban említettem is) kötötte a szerződést az Informatikai Központtal. A szerződés tárgya Internet és VPN bérlés az egyetemtől.

A cég teljes finanszírozást nyújtott az egyetem részére, mely magában foglalta a távközlési műhold frekvencia egykori megigénylését (3 millió euró), valamint a technikai eszközök beszerzését és fenntartását(18000 euró).

És most jön a lényeg: tudjátok mi a cég neve? Beszartok! DRACO INITIATIVE. Na ez a durva! Na és ez még semmi: ugyanez a cég havi 3000 eurót fizet az egyetemnek az internet és a VPN bérléséért valamint ugyancsak 3000 eurót a műholdas frekvencia fenntartására, melyet valójában az egyetem fizet az Eurosat nevű német távközlési cégnek.

Itt valami óriási összeesküvés folyik.

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr401605758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lordvico 2009.12.18. 13:06:20

eléggé hajaz a Dharma Initiative-re a LOST-ból, de nem baj mert azt a sorozatot is szerettem.

Gordon Freeman 2009.12.18. 15:09:52

Azta...ez durva...Akkor annak a Draco-nak kell hogy legyen vmi cégje is, vmi palackozó cégje, vagy ilyesmi...nem??

mqqq 2009.12.18. 20:23:17

én tényleg beszartam.

Huzsi22 2009.12.18. 20:34:28

mqqq inkább akkor maradj ki ebből ha tudnád tényleg hogy miről van szó elmondtad volna most hogy ilyen baromságokat írsz ezzel előrébb nem jutunk.

mqqq 2009.12.19. 12:09:35

Ami téged illet, nem is akarom, hogy előbbre juss. Ami Ádámot illeti, neki megadtam a lehetőséget, de nem élt vele. Lehet, jobb is, ha nem tudja hol van és mi vár rá...

Huzsi22 2009.12.19. 14:38:28

SÜ - KET - DU - MA ..
Feltudsz mutatni valamilyen bizonyítékot?
Ha igen elismerem hogy igazad volt..

mqqq 2009.12.19. 18:27:49

Ki nem szarja le, hogy mit ismersz el és mit nem...?
süti beállítások módosítása