ádám83 2009.12.12. 18:32

Gyerekek, probléma van! :((

A 201 végződésű IP tudjátok hova megy?

Nem a könyvtárba. Nem az egyetemi épületekbe. De még csak nem is a könyvtárba. A tetőn van egy Access Point+bridge, na oda! Pár hónapja építették ki a rendszert, azért hogy hotspotként működjön, de egy ideje le van korlátozva egyetemi használatra!

A rendszergazda szerint ez most azért szar, mert egy nagy hatótávolságú antennáról van szó, és ha profikkal van dolgunk, akkor ez akár bridgelve is lehet több kilóméter hosszan bridghenkénti jel erősítővel. Ezt alátámasztja az is, miért lassabb a netem mint az egyetemen belül és miért szakad meg gyakran. Namost ez lehetséges? Szerintem ez egy baromság.

Ha antennáról fogja nekem egy másik antenna a jelet, és az osztja le nekem routerra, akkor sem lehetek távolabb 1 km-en belül.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr111592879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Huzsi22 2009.12.12. 20:27:47

Nem biztos hogy baromság!
Tegyük fel hogy úgy van az antennától van neked net.
1km-en belül vagy.
És ez nem a magyar rendőrség ezek elmennek 1 km távba nem látnak téged, jó nem vagy ott alapon csinálják.
1km-es körzetben szerinted elkezdenek majd ásni??

sebcsaba 2009.12.13. 11:33:50

Trabant, az 601, nem az IP. Szerintem azt korrigáld...

orza 2009.12.13. 20:42:56

A tetőn lévő AP-nak is van saját áramellátása?

ádám83 2009.12.13. 20:50:41

Szerintem kell lennie, mert különben megszakadt volna a netem amikor kikapcsolták az egyetemen az áramot. Ekkor megszakadt volna a kommunikáció a hotspot és a távközlési műhold között.

De holnap rákérdek pontosabban.
süti beállítások módosítása