ádám83 2009.12.10. 16:52

A rendőrség beszélt a rektorral. EZ úgy történt, hogy a rendőrség is leellenőrizte a román szolgáltató által kiadott adatokat, így egyre erősebbé vált a gyanú, hogy valószínüleg az egyetemen lehetek. Értesítették is a helyi rendőrkapitányságot, hogy nézzenek ennek utána.

Behívták a rendszergazdát is és lezárták az intézmény bizonyos részeit. Az ott tanulók számára egyenlőre még nem világos, hogy egy eltűnt személy után kutatnak. Úgy tűnik, a nyomozás tehát áttevődik Brassóra. Közben küldtem egy levelet Victornak.

A rendőrök egyenlőre csak kérdezősködnek. Én amúgy nem is nagyon gondolkoztam ezen, hogy az aktuális IP címem szerinti szolgáltatótól megkérdezzem, mire van kiosztva ez a cím. Mivel dinamikusan változott a címem, gondoltam felesleges, meg úgyse mentik az adatokat. Tévedtem.

Mostmár csak az a kérdés, miért éppen az egyetemen vagyok, és azon belül hol? Ha jól tudom, ez egy hatalmas nagy intézmény, több épülettel.

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr551588544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

L'âne Trotro 2009.12.10. 17:11:01

Egyre közelebb érnek hozzád! Nemsokára kint leszel.

OFF:
Brassó-ra vagy Brassó-ba? Nekem az utobbi szimpatikusabb! :)

mqqq 2009.12.10. 17:26:51

Erről jut eszembe, ennék most egy brassóit. (amúgy nem egyenlőre, hanem egyelőre. egyenlőre te leszel vágva, amikor a szatír befejezi a játékot veled és felszeletel.)

:D

mqqq 2009.12.10. 17:27:26

@L'âne Trotro: Brassóba, ráadásul kötőjel nélkül.

L'âne Trotro 2009.12.10. 17:56:13

Ja a kötöjelet csak a hangsúlozás miatt tettem ki.
Érdekes ez a magyar nyelv:
Soha nem mondunk olyat, hogy megyek Budapestbe...

sebcsaba 2009.12.12. 16:51:24

@mqqq: Már én is éppen akartam mondani, hogy:

Kedves Ádám! Ha már olyan rengeteg időd van miközben utánad kutatnak, tanulj egy kis helyesírást!

www.bash.hu/14617
süti beállítások módosítása