ádám83 2009.12.05. 02:50

Aludtam egy fél órát, de felkeltem. Képtelen vagyok fél óránál többet aludni emiatt a kongás miatt. A rendőrség megkezdte a borospince ásását, melyről korábban beszéltem. Mindenesetre nem hallom őket. Kezd beigazolódni a gyanúm, hogy rossz helyen ásnak. Gyerekként emlékszem rá, mennyire kerestük a veszélyt, nem egyszer belopóztunk mindenféle pincehelyiségbe, ahol éppen nem volt lakat. Nem számolva az olyan veszélyekkel, ha éppen forrik a bor, vagy ránk zárják az ajtót.

Ha akkor ez történt volna velünk, ami most velem, az lett volna csak a buli. Gyerekként ki tudja, lehet másképp fogtam volna fel az egészet. De most...kétségbe vagyok esve. Ez a hely önmagában depressziós. Annak ellenére, mennyire komoly helyzetben vagyok, a penészes fal, az öreg bútorok, a szoba hangulata valahogy megmagyarázhzatatlan nyugalmat gerjeszt. Mégis, a szoba mintha valami mélységes titkot őrizne, mintha már évszázadok óta itt állna minden érintetlenül és elnyelte volna az időt, mintha nem lenne múltja sem. Különös.

Olvasom a hozzászólásokat is. A legtöbben kételkednek a szavaimban. Ezt nem vitatom, mivel tényleg egy képtelen történet az egész. Én magam sem tudom elhinni, hogy egy szobában vagyok, aminek nincs egy kijáérata sem, de ahogy megtapogatom a kezemmel az ágy szélét...végighúzom a tenyerem a falon...megkopogtatom a földet...érzem, hogy ez nem álom. EZ A VALÓSÁG. Számomra.

Mivel egy cselekvőképes világban élünk, úgy hiszem, hamarosan nagy nyilvánosságot szerzek. Ugyanakkor nincs szó arról, hogy tétlenül ülnék, hiszen több helyen is kivertem már a falat. A sajt, amit a patkányoknak tettem le a nyílás elé, hátha sikerül felragasztanom egynek a hátára egy papírt, már megrohadt. Nem láttam még egy bogarat sem, pedig a szoba nem valami tiszta.

Viszont reggel beszélek a nyomozásvezetővel. Meg fogok gyújtani egy rongyot és valahogy betolom a nyílásba minél mélyebbre miközben ég. Ahol felszáll a füst, ott leszek. Ilyen egyszerű.

Most pedig fekszem vissza. Szenvedek tovább.

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr431575188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Charybdis 2009.12.05. 12:48:39

Helló!

Neuman Ádám a neved, egy "n"-nel?

Megnéztem több eltűnt személyeket nyilvántartó oldalt is (pl. Rendőrség), de sehol nem vagy! Ha tényleg eltűntél, miért nem kapok találatot a nevedre?

Van iwiw vagy Facebook profilod? Ha nincs, csinálhatnál egyet fényképekkel, és kiírhatnád rá nagy betűkkel, hogy eltűntél.

Így hihetőbb lenne a történet. Csakhogy most ha rákeresek Google-vel a nevedre, semmi találat.

ádám83 2009.12.05. 13:01:49

Megmondom őszintén, utálom ezeket a közösségi oldalakat, egyszer voltam az iwiwen, de azota nem hasznalom, miota egyik kollégám megmutatta hogyan tudja megcrackelni a jelszavamat és belépett a saját profilommal. Hogy ezt a biztonsági rést azota befoltozták e nem tudom, nem is érdekel.

De ezzel adtatok egy kurva jo ötletet. Összeállitottamn az adatlapom a facebookon, irok körüzeneteket, és reltrerjesztem ott is, hogy eltűntem.

MMate 2009.12.05. 13:09:34

Nyúlj be mélyen a szellőzőbe, ha még nem piszkáltad ki kell lennie egy UV izzónak, azt csavard be a régi helyére és kövesd a jeleket a falon. Ennél többet nem tudok segíteni, és valóban valahol a távolkeleten vagy, ahová bezártak egy kísérleti börtön blokk még a hidegháborúból.

Zia1 2009.12.05. 13:44:28

Hamarosan felébredsz, megkapod a gyógyszered és minden rendben lesz....A skizofrénia kezelhető, bár gyógyítani nem lehet.........

Charybdis 2009.12.05. 17:39:37

@ádám83: Hol van a facebook profilod?

Azért nem hihető a történeted, mert a neved nincsen ott semmilyen eltűnt személyek listában!!!
Majd ha a police.hu-n ott lesz a neved és a fényképed, és ez egyezik a facebook profilos képeddel, akkor már hihetőbb lenne.

De jelenleg Neuman Ádám személyt nem keresnek.

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2009.12.05. 17:50:41

Kamu vagy, ez tény. ellenben a sztori nem rossz, csak kérdés, hogy mindezt meddig lehet ragozni. Ha egy ember eltűnik, azt általában a hozzátartozói jelezni szokták a rendőrségen. Ha hírértéke van a dolognak, akkor a sztori megjelenik a médiában. De te sehol sem vagy, bzdmeg. Mindenesetre médiahacknek gyenge, olvasgatni jó.

DjZoNe · http://djz.hu/blog/ 2009.12.05. 18:26:43

@MMate: miert vagy ebben olyan biztos? :)

MMate 2009.12.05. 18:34:21

Az hosszú és úgysem vennétek kellő komolysággal.

John Preston · http://johnpreston.blog.hu 2009.12.05. 22:29:18

@MMate: most jön a népmesei fordulat, hogy te tök véletlenül tudod hogy ő hol van, és majd blogon át instruálod, hogy hogyan jut ki? :D:D:D

Na ne már.

MMate 2009.12.06. 00:54:10

Ja, sőt én vagyok Adam83, sőt te is ő vagy. Minek kommenteltek egyáltalán?

MMate 2009.12.06. 15:11:43

Én tudom hol van én zártam be oda:D
süti beállítások módosítása