ádám83 2009.11.26. 10:33

Üdv mindenkinek!

Ma 8 órát aludtam. Új erővel indulok neki a napnak. Folytatom a fúrást. Amit említettetek, hogy a szellőző körül is fúrjak jó ötlet, már ott már tegnep reggel elkezdtem a fal bontását :) Bár túlzás, mert alig látni valamit. Szerszámok nélkül marha nehéz!

Találtam egy hatalmas zacskót. Ebbe fogom gyűjteni a szemetet. Már annyi lom összegyűlik lassan, hogy nem fogok semmit sem találni.

Az éjszaka folyamán azonban nem jött egy árva patkány sem. Még azért otthagyom a kaját, hátha jön. A szüleim teljesen kész vannak. Még mindig itt vannak Fogarason, addig nem mennek el, amíg meg nem találnak. Sajnálom őket. Meg mindenkit, aki aggódik értem, de én voltam a hülye, hogy ilyen helyre jöttem. Inkább aludtam volna Róbertnél vagy Mariannéknál.

Amúgy igen, megfordult a fejemben, hogy lehet-e több szoba is rajtam kívül. Már tettem ez irányba kísérletet: a szellőzőbe számtalanszor üvöltöttem, de semmi jel vagy hang. Ha meg lenne valaki a szomszédban, meg kellett volna hallania a zajt amit a fúrással keltek.

Közben ahogy böngészem az internetet, még mindig nem látom sehol magam. Tényleg ennyire leszarnak az emberek?? Vagy valami idiótának néznek? Szserintem senki nem fogja fel a helyzetem komolyságát!!!!

Folytatom a fúrást.

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr791553473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gordon Freeman 2009.11.26. 16:48:09

Nah!! vmiér nem akarja küldeni egyből a kommenteket! szóval! ezt 16:45-kör küldtem el, nemtom mikor fogja beadni! lényeg az hogy:
Igaza van az 1ik kommentelőnek, a szellőző körül próbájj meg fúrni!
És lécci e-mailbe küldj pls egy msn címet! mer nekem nemjó így ez a honlap, nem tok rá nézni soxor, és ha írok vmit, akkor 1 nappal később löki be! :S:S
Próbáld megkocoktatni a szellőzőt, ha tömör, /mármint magát a szellőzőt, a falát/ akkor körülötte is fal van! ha meg kong, akkor furjál!!!

Gordon Freeman 2009.11.26. 16:48:42

jah, és mivel fúrsz?:D:D

Endike 2009.11.26. 17:27:21

sok sikert! lehet h kifogsz szabadulni..remélem így van ahogy gondolom..HAJRÁ!^^
süti beállítások módosítása