ádám83 2009.11.25. 19:04

Kicsit megmosakodtam, hogy felfrissüljek. Ellenőriztem a szellőzőnyílást, és érzem, hogy áramlik be rajta a levegő. Ez jó, tehát megfulladni nem fogok. Már ha el nem gázosítanak. Elgondolkodtam már azon is, hogyha valaki játszadozik velem, akkor hogyan fog ide bejönni hozzám? De megint visszajutok az eredeti kérdéshez: hogyan hozhat be ide, ha csak a falak vesznek körül? Nincs ésszerű magyarázatom. Láttátok a kocka című filmet?

Létezik egy elmélet, miszerint egy zárt kockába be lehet jutni ha kifordítod és a belseje a külseje és akkor bezárod az egész világot. Elképzelhető, hogy valami hasonló módon kerültem ide? Lehetséges, hogy valamit variáltak a dimenziókkal? Kezdek meghülyülni.

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr421552251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ffrreemmaann 2009.11.25. 19:10:10

hmm...érdekes elmélet, még nem hallottam róla!! próbáld megérezni, hogy milyen levegő jön be! szal természet illat, város illat, vagy csak sima szoba illat /vagy szag/

vmi msn címet írhatnál mer nem tudok ideírni, mer nem küldi el a commenteket!:|

BalensZ 2009.11.25. 19:56:31

Helló!
Őszinte leszek: nem tudom, hogy higgyek-e neked... Hiszen írtad, hogy te se hiszel egészen magadnak.
De... Próbáltad már a "szellőző" körül bontani a falat? Mert ott a nyílás miatt valószínűleg gyengébb a fal. És ha az kapcsolatban áll a külvilággal, vagy bármilyen más helyiséggel, akkor arrafelé juthatsz is valamire, nem? Elképzelhető, hogy erre kevésbé vastag a fal, hogy a levegő eljusson hozzád. Valami keménnyel kezdd a bontást, akármi amit találtál. Szerintem érdemes megpróbálni, sok sikert!

Gordon Freeman 2009.11.25. 21:31:38

Nah vagyok, vmiér nem tuttam az én gépemről írni! És nem is hiszem h fogok tudni, hétvégén majd újrarakom a gépet, és hátha....Addig is vmi elérhetőséget írhatnál, pl. msn...itt privit már küldtem neked, de még nem kaptam rá választ...Szal vagy te írod le a tiedet, vagy én az enyémet, de vhogy meg kéne oldani!! előre is thx!!!!
Üdv!!

fonix232 2009.12.06. 09:29:11

Igen, a kocka elmélet létezik, de sajnos ahhoz hogy ezt mind megtehessük, egy akkora kockával aminek oldalai a Planck-hosszúsággal egyeznek meg (azaz kb 1,616*10[sup]-35[/sup] méter) ezt elvégezni szinte lehetetlen a jelenlegi ember számára, mivel az ehhez szükséges energia egyenlő a Planck-energiával...
Ami pedig kb 1,956·10[sup]9[/sup] J 1,22·10[sup]19[/sup] GeV 0,5433 MWh!

Remélem működnek a BBCode tagek...
süti beállítások módosítása