ádám83 2009.11.25. 12:50

Most valamivel jobban aludtam. Sokkal jobb álmodnom, mert olyankor nem ebben a szobában vagyok, hanem valahol máshol. De amikor felkelek, újra szembesülök a helyzet komolyságával és ismét ktségbe esek.

Reggel sírtam.

Még mindig nincs semmi nyomravezető eredmény. A szüleim és mindenki más nagyon aggódik. Étvágyam sincsen. Valahogy nem tudok most enni.Újra nekiálltam az ásásnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr291551352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gordon Freeman 2009.11.25. 12:59:50

Ásásnak?? úgyérted a fúrásnak?? hajrá! most megyek el, kb. 3-4 körül jövök! addig próbájj vmi csinálni, vmivel elütni az időt, és ne aggódni! A kintiekkel meg próbáld tartani a kapcsolatot, és mikor az ásással pihensz /kb. 1-2 óránként, mer nagyon el lehet abban fáradni, ami nem jó a szervezetednek pláne ilyen korülmények között/ akkor írj ide is, meg másoknak is! Mer én azér szeretném tudni, hogy mi történik veled! ok??? lécci :|

Gordon Freeman 2009.11.25. 17:47:07

@Gordon Freeman: Vmiér nem küldi el az üzeneteimet!:S:S
süti beállítások módosítása