ádám83 2009.11.24. 01:28

Emberek!

Mostmár egyre jobban kezdem azt hinni, hogy ez nem a valóság! Komolyan mondom nektek, hogy ez csak egy álom, nem lehet más! Ilyen nincs és nem is lehet! Egyre zavarbaejtőbb ez az egész!

A panzió tulajdonosa azt állítja, hogy fogalma sincs hogyan tűntem el, de a panzióban van egy biztonsági kamera, ami mindent rögzít. Apáék visszanézték. Nem fogjátok elhinni!! Éjjeli 3:34-kor kabát és minden nélkül egyszerűen kisétáltam az ajtón! A cuccaim valóban ott vannak most is a panzióban. De ez felfoghatatlan! Kisétáltam az ajtón!!!!

Esküszöm nektek, hogy lefeküdtem aludni és onnantól kezdve se kép se hang, itt ébredtem fel ugyanazokba a ruhákba ahogy ott lefeküdtem! Vagyis egyetlen egy alsóba! És nincsennek itt azok a ruháim, ahogyan az állítólagos felvételen kisétáltam! Akkor hogy lehet ez? Valaki leöltöztetett az erdő közepén majd elkábított? De egyáltalán: miért nem emlékszek arra, hogy kisétáltam az ajtón? Erre csak egy magyarázat lehet. Engem bedrogoztak. Ez biztos. LSD vagy valoami más, de ez abnormális. Vagy esetleg a felvételt hamisították meg, mindenesetre a szüleim és a rendőrség hisznek nekem.

Nem, nem és nem emlékszek rá, hogy kisétáltam volna az ajtón éjjel! Ez így egy nagy baromság! Jó mi?? Ez az egész mostmár regénybe illő. Hihetetlen! Állítólag jön a helyi média is reggel Cartisoara-ra. Remélem minél hamarabb eljut máshova is ami velem történik! Már minden ismerősöm tudja, mi van, mindenkinek elmondtam, akinek csak tudtam. Mindenki aggódik. De legfőképpen én.

A panzió tulajdonosa tehát szart se tud, de van egy hiztelesnek látszó megkérdőjelezhető felvétele, amin kisétálok az éjjel közepén a szabadba. Ez több mint vicces!

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr61547895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása