ádám83 2010.04.29. 09:06

Megettem az utolsó tartalékban meghagyott konzervemet. Úgy ettem mint aki még sohase evett. Jobb nem lett tőle. Sőt, rosszabb, még éhesebb vagyok és mégjobban csorog a nyálam, nem tudom már hova törölni. És gyengülök...érzem...

Közben rájöttem egy-két dologra. Iov éjszaka ugyebár azt mondta, költöztessem el a szobát. Mondjuk ezt nem tudom, hogy érttte. De mi van, ha a szoba mobilis? Tudom, képtelenségnek tűnik, de tényleg mi van, ha a szoba változtatja a helyét? Szerintetek ez nem lehetéges?

Csak mert ez adhat némi magyarázatot arra, hogy miért vannak radioaktív fémvegyületek a  Voinesti nevű település melletti mezőn, a második koordinátán. Mi van ha a szoba ott volt előzőleg és valamilyen úton-módon mostmár máshol van?

És akkor ez egyben megmagyarázná azt is, hogy miért két koordinátát dobott ki az a szerkezet a nyomozónak. Lehet, hogy az egyik koordináta mindig a szoba előző helye, nem? Továbbmegyek: mi van, ha Manuel Simon képes volt erre, és eredetileg ott volt korábban a szoba, Voinesti mellett?

Nem lehetséges-e tehát, hogy valamilyen technológiával a szobát mozgatni lehet? Melléktermékként pedig hátrahagy sugárzó izotópokat a földben? Akárcsak az autók kipufogógázai?

Így kellene megmentenem a szobát?! De akkor énvelem mi lesz?? Mi fog történni?? És hogyan? Nem beszélve az alapkérdésről, hogy hogyan kerültem bele...

Áhh, nem, nem vagyok hülye! Hisz nincs élelmem, meghalok ha nem működöm együtt a kintiekkel. Meg amúgy is, mit tehetnék? Megtalálnak ígyis-úgyis mostmár.

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr701960841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása