ádám83 2010.04.27. 13:42

Elaludtam...volt egy álmom...még ez a tabletta utóhatása. Tudom, mert nagyon valóságos volt és a tabletta hatása alatt igencsak erőteljesek az álmaim.

Azt álmodtam, hogy kijutottam innen. Csodálatos volt találozni a szeretteimmel, barátaimmal, ismerőseimmel. Minden szép volt. De aztán magamat láttam amint egy kanyarból kivágódó kamion átlépve a másik sávba halálra gázol. Annyira rettenetes volt hogy az leírhatatlan! Ott feküdtem az úton, próbáltak a mentőben újraéleszteni de már nem sikerült.

Nagyon szar volt felkelni.

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr691955951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gordon Freeman 2010.04.27. 16:59:29

"Hamarosan kijutok, nemsokára jönnek értem"

"Egyre inkább úgy érzem, előre megírták mikor fogok kijutni :))"

"Hamarosan indul a csapat is ide"

ezt mind te írtad...Az utolsó idézetben kiemelném azt a szót hogy "IDE"
Miért használtad ezt a szót?? sőt miért írsz így ápr. 30-áról? Jó, fontos a pozitív gondolkodás..De így most összezavarod az olvasókat

..."IDE"...Ezek az idézetek úgy értelmezhetők, hogy 100% hogy ki fox jutni innen..Ez az "IDE" meg úgy, hogy tudod hogy hol vagy, és szándékosan tetted ezt a koordinátát a 2. helyre, hogy később talájjanak meg és tovább tartson a blog??

Én még mindig maradok a saját véleményemnél, hogy ez valós, viszont ez most engem is megkavart

Miért beszéltél így az utolsó 4 bejegyzésben? Ezzel most úgymond elrontottad a végét, mer mostmár tudjuk h ki fox jutni...Viszont mivel mostmár tudod hogy tudjuk hogy ki fox jutni, mi tudni fogjuk hogy megcifrázod a végét, hogy ne juss ki...
Bár én bízok benne hogy ki fox jutni

De lehet csak a tabletta miatt írtál így /szeretném ha ez a változat lenne/

Az álomról meg annyit, hogy csak azért álmodsz a halálodról, mert az agyadba van táplálva..az az Ion vagy ki is ezzel ijeszteget téged, hogy "odakinn is meg fox halni", ezért te annyira megijjedtél, hogy arról álmodsz...Viszont ennek az álomnak semmi köze sincs a jövődhöz, vagy a valósághoz...
Tuti, hogy máshogy fogod felfogni az életet ha kikerülsz, és lehet az visz téged a halálba, ezért legyél oan mint régen, csak 1°-kal jobb...Nem kell h tökéletes legyél, ápold a kapcsolatot a szüleiddel, Flórával, meg akit szerecc, de ennyi pont elég a tökéletességhez....

Ion-t meg sztem sz4rd le...ő csak azt akarja hogy benn maradj, és megrohadj, dde azt figyelmen kívül hadja, hogy KINN van az életed...Idebenn is ugyanúgy meg fox halni mint odakinn, viszont odakinn később, és odakinn teljesebb lesz az életed mint abban a ketrecben...

ádám83 2010.04.27. 17:13:11

Azért mentek először az második koordinátához és nem fordítva, mert mint írtam, hihetetlenül nehéz megközelíteni az első koordinátát, mert a Havasi hegyekben van., ráadásul sziklás részen!!! Ezért említettem a helikopteres keresést is, ami most délután veszi kezdetét, hogy legalább valami támpontot kapjanak a nyomozók, hátha látnak valami épületet vagy akármit!

Pusztán tehát technikai okokból mentek előbb az első helyre, mert oda azonnal ki tudott menni egy járőr!

ádám83 2010.04.27. 17:31:52

Az IDE szó meg szerintem egyértelmű, mivel ha nem vagyok a második koordinátán, akkor az elsőn KELL hogy legyek! Már ha bízni lehet abban a szerkezetben vagy mibenb. Én mindenesetre hiszek bene, hiszem, hogy "OTT" vagyok, szerintem "IDE" kell jönniük és minden szerettem hisz benne!

szasenka 2010.04.27. 17:32:06

lehet h én vagyok a hülye, de nem valószínű:

Volt az a bejegyzés, amiben a párbeszédet írtad, én azt kb pont abban a percben olvastam, mikor kipostoltad, mert éppen meg volt nyitva a readerem.

Akkor azt írtad benne, hogy Iov mondta h nézz az asztal alá, erre te meglepődtél, mert az addig neked semleges terület volt. Iov utána azt mondta h csak akkor keresgélj ott, ha már biztosan tudod, hogy mit akarsz.

Pár óra múlva írtam oda a kommentet, de akkor már nem olvastam el újra a bejegyzést, csak miután elküldtem a hozzászólást. Akkorra nem volt még csak említés sem az asztalról, kicsit meglepődtem, főleg h így totál összefüggéstelennek tűnt, hogy miért írok asztalról, ha te nem.

Kezdett ez zavarni, ezért ma megint megnéztem és most már azt írod, hogy "Iov mutatott valamit az asztal alatt, de ez is zavaros volt. Van ott valami."

Szal most akkor MI VAN AZ ASZTAL ALATT?

ádám83 2010.04.27. 17:41:10

Na ez az amit nem tudok :)

Iov tett róla említést de a lelkemre kötötte, hogy csak akkor nézzem meg, miután BIZTOS vagyok a dolgomban. Fel kellene törnöm valamivel, de nem tudok én már semmit

Jól hallható üreg van az egész asztal alatt, mert ha megkopogtatom, akkor más a hangja!

Nem tudtam eldönteni, hogy most beposztoljam-e vagy sem.

szasenka 2010.04.27. 17:42:37

Véleményem szerint igen nagy jelentősége van, ha ennyire fontosnak tartotta Iov is.

Gondolj bele, annál csak jobb lehet, mint az, hogy 1 hét múlva éhen halj, úgy, hogy nem próbáltál meg mindent.

Lehet, hogy ott találsz vmit, amivel magad is meg tudod oldani a rejtélyt és kijutsz.

Ha erre a "szobára" úgy nézünk mint valami intézmény+eszme+stb-rendszer, akkor az "ő" szempontjából jobb, ha magadtól jutsz ki és jössz rá dolgokra, mintha megtalálnak.
süti beállítások módosítása