ádám83 2009.12.10. 14:19

Írtam Róbertnek, hogy hívja már felé ezt a RO-RCS-RDS-CABLELINK szolgáltatót, hátha ők nem mondanak baromságot. A cél az volt, hogy Róbert bediktálja az IP címem és ők majd megmondják, honnan jön ez.

Korábban is tettünk efelé kísérletet, a nyomozócsoport felhívta Bukarestet és a Baia Mare Egyetemet is, de ők csak azt hajtogatták, hogy a szerverük több száz IP címet kezel naponta, ők nem tudnak segíteni, de arra nem volt eszük, hogy az én jelenlegi IP címemet megnézzék, hogy milyen másik IP-t hostol.

Mondjuk én ezt nem tartottam, jó ötletnek, mivel időnként változik a címem, ilyenkor el is megy a netem!! Szerintem úgy van beállítva a router, hogy időnként proxyt váltson, nemhiába voltam korábban a ChinaMobile-nál!

Nade Róbert addig-addig erőszakoskodott (amugy nem tudom mi olyan megerőltető ebben), amíg megnézték a DNS szerver által kiosztott címeket, az enyém tudjátok mire van kiadva? 193.254.231.8. Ez pedig akárhogy nézem, a Brassói Egyetem. Ami mobdjuk nincs is messze Fogarastól és a környékéről, ahonnan eltűntem...

De ezek szerint akkor felesleges engem itt Fogaras környékén keresgélni, ha egyszer ide mutat az az IP...Vagy nem tudom, beszélek a nyomozásvezetővel mi lenne a legjobb. De a Brassón az egyetemen vannak ismerőseim nekem is, meg Róbernek is!

Azt viszont még mindig nem értem, hogyan logolhat egy anonim szerver...

Amugy kurva jó, hogy nekem kell nyomoznom saját magam után a rendőrök helyett!!!!!!!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr691588193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

weki 2009.12.10. 15:01:54

Az hogy egy szerver anonim nem azt jelenti, hogy nem logol. Gondold el, ha betámadják, meghibásodik valami alkatrésze, vagy csak simán túlterhelődik. Logok nélkül az üzembentartója saját magával szúr ki, mert elég nehéz a hibát megtalálnia log nélkül.

weki 2009.12.10. 15:03:21

Bűncselekmény esetén pedig a szerver üzemeltetője muszáj kiadni az információt ami a nyomozást segítheti.

ádám83 2009.12.10. 15:18:37

ja értem...mondjuk ez igaz.

Úgy néz ki, mozgósítanak néhány embert Brassóban.

L'âne Trotro 2009.12.10. 16:21:55

DNS szerver nem oszt ki IP cimeket, ellenben a DHCP-vel...

ádám83 2009.12.10. 16:46:40

Na ja, fel se figyeltem arra, hogy rosszul írom. Róbert mondta így, de szerintem már ő is össze van zavarodva teljesen.

De ő is elmegy Brassóra Mariannal.
süti beállítások módosítása