ádám83 2009.12.01. 23:57

Ne haragudjatok hogy nem írtam eddig, de egyrészt elment az internetem elég hosszú ideig, másrést pedig az agyam el van teljesen borulva három napja.

Tudjátok mi ez a szoba??? Tömör fémöntvény!!!!!! Bizony!!!!!!! A fal csak sima vakolat a fémen!!!! Na?????? Hogy a f@szba jussak ki????????????

Igen, ezeken a kérdéseken már számtalanszor elgondolkodtam. Amikor épp volt internetem, kurvára nem ezzel a bloggal voltam elfoglalva, hanem azzal, hogy folyamatosan tartsam a kapcsolatot a szüleimmel és a szakemberekkel. Beszéltem már tűzoltókkal, a rendőrség emberivel, szakértőkkel, informatikusokkal, egyszerűen nem találnak!!!!!

Az utóbbiak egyébként lófaszt se csináltak még. Nem tudnak elérni egy szaros proxy szerver üzemeltetőt sem. Pedig oda fut be kínába a jelem, azon keresztül kommunikálok a világgal, mivel az IP-m kínai eredetű. Nem értem, mi tart ilyen sokáig!! Szóval a fúrsát el is felejtettem!

És tudjátok mi a legszörnyűbb?? Hogy gyakorlatilag BÁRHOL LEHETEK!! Egy nyomorult fémtartályban vagyok!!!!! Egy kibaszott konténerben!!!

VALAKI SEGÍTSEN MERT ÚGY ÉRZEM, KEZDEK MEGŐRÜLNI! Ráadásul már árnyakat képzelődöm magam körül!!! El fog menni az eszem!!

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr91567789

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Zaizhuli.com 2018.12.25. 07:55:50

/ Üdv néked, idegen! :) / - Egy filmkóros naplója...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gordon Freeman 2009.12.02. 10:34:17

azta...húú ez télleg sz*r...Am vhogy nem tudják befogni az internet jelen, hogy honnan jön az "adás"?? tudod mint pl. a telefonoknál, tudják hogy hol van, ezt nem lehetne megcsinálni az internettel is??

Jah és még 1 ötlet:
- Töltsd le a skype-t, azon van egy olyan funkció, hogy fizetsz érte, és mobilokat is tudsz hívni! viszont azt nem tudom, hogy bankkártyáról veszik le a pénzt, vagy azt internet használójától...1 próbát megér!

Jah, és azt a fémet megkocoktattad? vagy meg tudod egyáltalán? próbáld, és ha tömör, akk télleg hagyd a fúrást, ha meg üreges, akkor ott a kulcs, amit a fiókokban találtál, és próbálj meg lyukat fúrni azzal!!

sok sikert!

Gabci 2010.04.10. 13:40:16

Ööö ... ha a tracert nem mutat mást közted és a kínai proxy között; valamint a külső IP-d, amit vissza lehet keresni, szintén a kínai proxy, akkor Kínában vagy ...
Egyáltalán milyen outputot ad a tracert, másold már be ide ...
süti beállítások módosítása