ádám83 2009.11.23. 23:40

Na én ezt nem bírom! Elhúzogattam a szekrényeket, már amennyire tudtam, benéztem minden bútor mögé és alá, de mindenhol csak falba ütköztem. Kérdem én, hogy a francba tudták egyáltalán berendezni ezt a szobát?!

Egyáltalán hogy hozták be a szekrényeket, és hol helyezkdeik el a helyiség? Apáék már itt vannak valahol a környéken. Anya Fogarason van a rendőrségen. Ő azért nem jött el, mert akkor nem tudnánk hogy tartani a kapcsolatot, hiszen én innen csak internetezni tudok. Az idegállapotukról inkább nem beszélek. Apa szinte folyamatosan beszél mobilon anyával, ő pedig most is írja nekem MSN-en, mi történik. Közben oda-vissza kommunikálunk, hogy merre menjenek. Azt a kurva panziót azonban még mindig nem találták meg. Mondtam nekik, hogy Nou Youth a neve. Nem értem, miért nem lehet kikeresni egy cégböngészőbe.

Feltételezem, hogy itt vagyok valahol a panzió alatt, hol lehetnék másdhol? Egy éjszaka alatt nem vihettek el az 51-es körzetbe. Megnéztem a Google Earthen is hol lehet a panzió, megadtam a koordinátákat. De ez a román rendőrség még balfaszabb mint a magyar, állítom.

A bejegyzés trackback címe:

https://theroom.blog.hu/api/trackback/id/tr971547817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása